WELKOM !

WELKOM !

vrijdag 29 december 2017

Een feestelijke, gezellige en een hartverwarmende KERSTVAKANTIE !

Ik ben ik, jij bent jij !


Jij kan nog geen woordjes en ik heb er zoveel
dus kom maar dichterbij dat ik mijn woordjes met jou deel
Je handjes fladderen heen en weer
je springt graag in het rond
Ik fladder met je mee en zie een lachje op jou mond

Ik ben ik en jij bent jij
maar samen is er altijd wij
We zijn nog klein maar we weten goed :
alles gaat beter als je 't samen doet

Ik speel met jou, met haar, wij begrijpen zonder taal
niemand is hetzelfde, anders zijn is heel normaal
Jij speelt met mij, met hem
iedereen heeft een verhaal 
niemand is hetzelfde anders zijn is heel normaal

Ik ben ik en jij bent jij
maar samen is er altijd wij
We zijn nog klein maar we weten goed :
alles gaat beter als je 't samen doet

Een  SUPER GROTE 
HARTVERWARMENDE 
DANK JE WEL 
Dankzij jullie 
hebben we heel wat centjes
 ingezameld voor ons goede doel
' HET RASTER' 
Thuisbegeleiding voor kinderen met autisme !
Hartverwarmende groetjes,
juf Natasja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten